Kris Jenner postaje ambasador brenda MAC Cosmetics
Kris Jenner je proglašena za ambasadora brenda MAC Cosmetics, jednog od najpoznatijih i najuticajnijih beauty brendova na svetu. Ovo partnerstvo označava njeno prvo veliko angažovanje sa globalnim brendom nakon što je početkom godine javno priznala da je imala facelift, čime je otvorila brojna pitanja o starenju, estetici i iskrenosti u javnosti.
Kris Jenner x MAC Cosmetics: Facelift i poruka autentičnosti
Odluka Kris Jenner da govori otvoreno o estetskim intervencijama izazvala je pažnju širom sveta. Kao figura koja je u medijima prisutna decenijama, njena spremnost da podeli iskustvo sa facelift-om poslala je poruku o tome da je starenje prirodan proces, ali i da svako ima pravo da bira način na koji želi da se predstavi. Time je dodatno naglasila svoju ulogu kao žene koja ne krije transformacije, već ih pretvara u deo sopstvene priče.
MAC Cosmetics o saradnji
U saopštenju povodom ovog partnerstva, MAC Cosmetics je istakao da Kris Jenner “prihvata samopouzdanje, reinvenciju i svoj prepoznatljiv humor, dok istovremeno pokazuje osvežen izgled… potvrđujući da godine ne predstavljaju prepreku za lepotu”. Brend je ovim želeo da naglasi vrednosti koje se uklapaju sa imidžom Kris – snagu, iskrenost i spremnost da inspiriše različite generacije.
View this post on Instagram
Lepota bez granica
Ova saradnja nije samo poslovni potez, već i snažna poruka. Kris Jenner simbolizuje ideju da se lepota ne meri godinama, već samopouzdanjem i mogućnošću da se stalno iznova pronalazimo. Kao deo globalne MAC kampanje, ona će predstavljati primer da se granice u industriji lepote sve više brišu, a da starosna dob ne bi trebalo da bude barijera kada je u pitanju izražavanje, negovanje i samopouzdanje.
View this post on Instagram
Značaj za industriju
Ovim partnerstvom MAC pokazuje da beauty industrija sve više teži inkluziji i raznovrsnosti. Angažovanje Kris Jenner, žene koja je istovremeno menadžer, preduzetnica i javna ličnost, potvrđuje da globalni brendovi prepoznaju snagu pojedinaca koji prevazilaze granice tradicionalnih uloga. Ovaj projekat time postaje više od kampanje – on je poruka da lepota pripada svima, bez obzira na godine.
Možda će vas zanimati: Šminka za spuštene kapke: Evo kako kreirati izgled koji ističe pogled
Naslovna fotografija: instagram.com/maccosmetics
Maša Georgijev Ilić