Goop imperija Gwyneth Paltrow se raspada? Evo zašto wellness brendu glumice predviđaju propast

Goop imperija Gwyneth Paltrow više nije na tronu – pojavile su se informacije da wellness brend planira da smanji 18 posto svoje radne snage, a glumica je izgleda spremna da se vrati “na stari posao”, odnosno da ponovo prihvati uloge u raznim ostvarenjima.

Zašto dolazi do njenog povratka u glumačke vode i zašto se čini da se Goop imperija Gwyneth Paltrow raspada? Otkrićemo vam u nastavku.

Goop imperija Gwyneth Paltrow se raspada?

Wellness brend je počeo prilično skromno kao bilten 2008. godine, ali veoma brzo, svi su želeli da budu deo Goopa, jer su svi hteli da postanu malo više kao Gwyneth – zbog njene naklonosti prema otkačenim wellness režimima. Ona se čak jednom pohvalila se u podcastu o tome kako je koristila ozonsku terapiju – rektalno.

Njen uticaj brzo je učinio Goop glavnim igračem u svetu globalnog wellnessa, tržištu koje je McKinsey nedavno da vredi čak trilion dolara, sa godišnjim rastom do 10 odsto. Iako na nismo u manjku brendova poznatih za lepotu, modu i wellness, postoji nešto veoma specifično u vezi sa glumičinom privlačnošću koju mnogi žele da oponašaju.

Gwyneth je jedna od retkih holivudskih zvezda čiji život izaziva istinsku fascinaciju. Ona je žena koja pari svoju vaginu, “svesno” se rastavlja sa svojim mužem, a zatim postaje najbolja prijateljica sa njegovom sledećom (sada bivšom) devojkom, Dakotom Johnson. Ona jede zdravu hranu, ali ponekad popuši i poneku cigaretu.

glumica

instagram.com/gwynethpaltrow

Ipak, bez obzira na sve gore navedeno, prošle godine, Goop prodavnica u Londonu je zatvorena nakon što je izgubila oko 1,4 miliona funti. Prošlog meseca je trgovački časopis WWD izvestio da Goop planira da otpusti 18 odsto svoje radne snage. Njena linija odeće, G Label, iako je porasla za 51 odsto u prihodu, čini se da nije zaokupila žensku maštu kao The Row, uprkos tome što deli istu ukusnu, neutralnu estetiku “tihog luksuza” koja je učinila brend Mary-Kate i Ashley Olsen tako popularnim i uspešnim. Paltrow je odlučno nosila G Label odeću tokom svog suđenja 2023. godine, na kojem se osam dana branila od tužbe od 230.000 funti nakon skijaške nesreće u Juti.

Čini se takođe da njena kozmetička linija, Goop Beauty, takođe ne uspeva, svakako imajući u vidu izgled njene osnivačice – jedne od nekoliko žena u  50-im u Holivudu čije lice još uvek izgleda prirodno, što se odlično slaže sa njenim etosom čiste lepote. Insajderi za lepotu smatraju da se Paltrow previše fokusirala na senzacionalističke proizvode umesto da gura one sa dužim životnim vekom.

U međuvremenu, Gwyneth je u avgustu iznenadila filmsku industriju objavom da će igrati u Marty Supreme, filmu inspirisanom profesionalnim ping pong igračem Marty Reismanom. Bez obzira na to da li joj nedostaje da bude ispred kamere ili ne, ona oživljava svoju filmsku karijeru u pravo vreme. Hit film će je ponovo potvrditi kao holivudsku zvezdu kakva jeste.

Ono što bi ona možda želela jeste da se vrati svojim korenima i onome što ju je učinilo slavnom.

Pročitajte i: Gwyneth Paltrow priređuje najlepše zabave – ovo su njeni saveti za event koji će svi pamtiti

Naslovna fotografija: instagram.com/gwynethpaltrow

Marina Puzić