Ekskluzivno iz Ljubljane: Kako je Lisca obeležila sedam decenija mode i elegancije
Ljubljana je 20. novembra postala epicentar mode kada je kultni brend donjeg rublja Lisca organizovao spektakularnu modnu reviju u čast proslave 70 godina postojanja. Ljubljanski sajamski i izložbeni centar ugostio je preko 700 odabranih gostiju – od poslovnih partnera i medija do estradnih zvezda i influensera – koji su imali priliku da vide premijerno predstavljanje kolekcije proleće-leto 2026.
Veče je bilo prava posveta umetnosti, kreativnosti i majstorskom krojenju, a atmosferu su dodatno podizali originalna muzika, plesne tačke i modne priče koje su se smenjivale na pisti – od istorijskih komada brenda do savremenih kreacija u nežnim tonovima bele, kajsije, ružičaste, magenta i senzualne crne.
Moderna vizija brenda: “Living My Life”
Maja Ratajc, kreativna direktorka brenda Lisca, opisala je reviju kao priču o samouverenoj savremenoj ženi koja živi svoj život punim plućima. “Ponekad je opuštenija, ponekad razigranija, ponekad nezavisna i odlučnija, a ponekad dramatična i senzualna… Ali uvek je stvarna, autentična, ženstvena,” istakla je Ratajc.
Centralni deo događaja bio je defile nove SS26 kolekcije pod sloganom “I am Lisca, Living my Life”. Kolekcija spaja stil, udobnost i razigranost, inspirisana spontanim avanturama i romantičnim izletima koji definišu savremeni život žene. Od elegantnog donjeg rublja i loungewear odeće za opuštanje, preko raznovrsne ponude kupaćih kostima, do sofisticiranih “resort” komada – svaki komad osmišljen je da prati ženu kroz različite trenutke njenog dana.
Poznate ličnosti koje su prošetale pistom uz modele u novim kreacijama poslale su snažnu poruku: sve možemo biti Lisca – baš kao Iris, Ula, Nina, Tijana, Vanja, Olja i Hana.

Luka Južna, CEO Lisca

Samopouzdanje koje nosiš
Direktor Lisce, Luka Južna, povodom godišnjice, naglasio je suštinu brenda: “Postoji posebno samopouzdanje koje proizlazi iz osećaja da nosite nešto izvanredno – ta tiha moć koju niko ne vidi, ali svi osećaju. To je suština življenja po sopstvenim pravilima, s sopstvenom snagom.”
Osnоvanа 1955. godine u Sevnici, Lisca se danas smatra jednim od vodećih brendova ženskog donjeg rublja i kupaćih kostima. Sa inovativnim dizajnom, savršenim krojem i bezvremenom ženstvenošću, brend spaja tradiciju sa savremenom vizijom. Danas je Lisca prisutna u 40 zemalja sveta i zapošljava više od 700 ljudi.
Povodom jubileja, brend je predstavio i obnovljeni vizualni identitet sa ažuriranim logotipom – motivom lisice koja simbolizuje inteligenciju, prilagodljivost i eleganciju.
Srpska delegacija: Glamur, elegancija i regionalni pečat
Specijalno odabrana delegacija iz Srbije bila je deo ove velike proslave i svojom pojavom, profesionalnošću i stilom dala snažan regionalni pečat jubileju brenda Lisca.

U prvom redu sedela je Suzana Perić, poznata modna kreatorka koja godinama oblikuje estetske standarde domaće scene. Njena pojava unela je prepoznatljivu dozu glamura, elegancije i sofisticiranosti koja je događaj pretvorila u modni trenutak vredan pažnje celog regiona.
Osim nje, tu je bila i Ana Dornik, istaknuti humanitarac i stub udruženja “Žena uz Ženu”, poznata po snažnim akcijama podrške ženama širom regiona, kao i Stanko Budimkić, Lisca Man ambasador, u pratnji svoje prelepe partnerke Nevene Vuković, koja je svojom pojavom donela nežnu sofisticiranost i savremenu eleganciju.
Srpsku medijsku scenu predstavljala je Tamara Bogunović ispred magazina Lepota & Zdravlje, dok je Milica Kon, voditeljka čije prisustvo uvek donosi toplinu i prepoznatljiv televizijski šarm, takođe bila deo ekskluzivne liste gostiju.
Marina Kotevski, dugogodišnji saradnik brenda i oslonac u PR aktivnostima, verni je pratilac Lisca kampanja u Srbiji i ovoga puta bila je tu da podrži ovaj značajan jubilej.

Valentina Gagić, direktorka kompanije Lisca u Srbiji, sa Natašom Južnom i Suzanom Perić
Lisca 70 godina: Srpske lepotice na pisti
Poseban utisak ostavile su dve predstavnice Srbije koje su prošetale pistom, donoseći moderan Lisca duh na scenu.
Olja Lević, glumica sa izraženom scenskom harizmom i elegancijom koja je potpuno u skladu sa DNK-om Lisce, svojim gracioznim hodom i filmskom elegancijom donela je energiju koja se jasno osetila u publici.

Tijana Stoisavljević, TV lice i jedna od najzapaženijih mladih predstavnica modne scene, fluidnim pokretima i samouverenom pojavom unela je karakter visoke mode i savremene ženstvenosti.

Njihov izlazak na pistu bio je trenutak koji je povezao Srbiju i Liscu u istoj snažnoj priči – energija, profesionalizam i stilski identitet koji govori o modernoj ženi koja živi svoj život bez kompromisa.
70 godina tradicije, nova era elegancije
Lisca je ovom revijom poslala jasnu poruku: sedam decenija tradicije nije kraj, već novi početak. Brend koji je odrastao u maloj slovenačkoj Sevnici danas je simbol kvaliteta, inovacije i ženstvenosti koja nadilazi granice.
Nova SS26 kolekcija, obnovljeni vizuelni identitet i snažna poruka “Living My Life” pokazuju da Lisca razume savremenu ženu – onu koja traži savršen spoj udobnosti, stila i samopouzdanja. Onu koja zna šta želi. Onu koja živi punim plućima.

I dok se modni svet okreće novim trendovima, Lisca ostaje verna svojoj misiji: stvarati donji veš za svaki deo života žene – za jutra kada niko ne gleda, za večeri kada svi gledaju, za samopouzdanje koje dolazi iznutra.
Jer na kraju, to je ono što svaka žena nosi – ne samo donji veš, već osećaj da može biti ono što jeste. Autentično i slobodno.
Fotografije: Marko Delbello Ocepek