Jelena Janićijević, AVA Shopping Park: “Black Friday može biti Zlatni izbor”

U susret Black Friday kampanji u AVA Shopping Parku, razgovaramo sa Jelenom Janićijević, menadžerkom centra. Ovogodišnja kampanja stavlja fokus na ideju svesne, promišljene i održive kupovine – jer šoping danas nije samo potraga za popustima, već ritual, način opuštanja i socijalno iskustvo.

Intervju: Jelena Janićijević, menadžerka centra Ava Shopping Park

Q

Primećujemo da ljudi sve više planiraju kupovinu – prate kvalitet, poreklo i održivost proizvoda. Da li i vi u AVA Shopping Parku vidite taj trend kod domaćih kupaca i kako se on odražava na ponudu centra?

A

Domaći kupci sve pažljivije biraju, prate kvalitet, poreklo, trajnost i vrednost proizvoda. U skladu s tim, u AVA Shopping Parku jačamo outlet segment i imamo brendove čije kolekcije traju više sezona.

Istovremeno, radimo sa zakupcima na tome da istaknu svoje najbolje modele, kvalitetne materijale i pametne kupovine, jer vidimo da kupcima to danas najviše znači. Naša ovogodišnja Black Friday kampanja “Zlatni izbor” upravo naglašava ovu promišljenu kupovinu — ne samo popust, nego vrednost koja traje.

Q

Često se kaže da žene više uživaju u procesu kupovine, dok muškarci teže efikasnosti. Iz vaše perspektive menadžerke centra, da li se te razlike brišu u današnjem šoping iskustvu u AVA Shopping Parku?

A

Vidim da se granice polako brišu. Žene i dalje uživaju u procesu, ali sve više muškaraca dolazi sa jasnom idejom šta želi, ali i sa spremnošću da probaju nove brendove i dožive šoping kao opuštanje.

S druge strane, i žene sve češće dolaze pripremljene, sa listom prioriteta i jasnim budžetom, iako se, priznajmo, ta lista često spontano proširi čim uđu u prodavnicu i ugledaju nešto što “ne mogu da propuste”. 🙂

AVA Shopping Park upravo zato nudi raznovrsnu ponudu koja zadovoljava sve ukuse. Pored mode i lifestyle brendova, tu su i “muški” segmenti poput prodavnica alata, opreme za kuću i praktičnih proizvoda, što muškarcima daje dodatni razlog da uživaju u kupovini i pronađu ono što im zaista treba.

Naše okruženje – otvoreni koncept parka, široka šetačka zona, kafići i restorani za predah – omogućava da se svako oseća komforno, bilo da traži efikasnost ili trenutak uživanja. Upravo ta kombinacija pravi savremeno, balansirano šoping iskustvo.

Q

Koliko su kafići, atmosfera i događaji deo iskustva šopinga u AVA Shopping Parku? Da li kupovina postaje i socijalni ritual – prilika za druženje, opuštanje i inspiraciju za posetioce centra?

A

Kod nas apsolutno da. Posetioci sve više dolaze da provedu dan, ne samo da obave kupovinu. Zato razvijamo sadržaje koji stvaraju iskustvo: od animacija i performansa, do porodičnih zona i foto-instalacija kao što su Čarobno ogledalo, LED Star ili Retro novine.

Kafići poput Starbucks-a i Kafeterije, kao i restorani, čine šoping kompletnim i pomažu da posetioci imaju trenutak za sebe, za porodicu ili za druženje. Kupovina je danas društveni događaj i mi to u AVA Shopping Parku negujemo.

Q

Kako, iz ugla upravljanja šoping parkom, balansirate želju posetilaca za novim stvarima i sve veću svesnost o realnim potrebama? Da li održivost postaje važan kriterijum i kada govorimo o konceptu i funkcionisanju AVA Shopping Parka?

A

To je jedan od najvažnijih zadataka savremenog šoping parka. Sa jedne strane, ljudi vole novitete, trendove i dobre ponude. Sa druge, sve jasnija je želja za kvalitetom i održivim pristupom.

Mi u AVA Shopping Parku podržavamo brendove koji uvode eko-linije, produžene životne cikluse proizvoda i pametnu kupovinu. Na nivou koncepta i funkcionisanja parka, trudimo se da obezbedimo efikasnu infrastrukturu, dobru dostupnost, besplatan parking i organizovane prevoze, kao sada za Black Friday.

Spremili smo poseban poklon za posetioce – tri besplatne autobuske linije, pažljivo usklađene sa potrebama naših kupaca iz različitih delova grada. Plus popuste do čak 70%.

Sve ovo doprinosi kvalitetnijoj i racionalnijoj potrošnji energije i vremena posetilaca. Održivi pristup nije samo trend, već standard kome težimo.

Jelena Janicijevic Ava Shopping Park
Q

Koliko društvene mreže utiču na kupovne odluke vaših posetilaca? Da li verujete da influenseri mogu da pomognu u svesnijoj kupovini, ukoliko se pažljivo biraju i komuniciraju prave poruke?

A

Ogroman je uticaj društvenih mreža kod svih generacija. Zato pažljivo biramo sa kim sarađujemo. Kada influenseri prenose poruke koje su autentične i korisne – o kvalitetu, uloženom i dobijenom, o realnim potrebama – onda komunikacija može postati alat za svesniju kupovinu.

Nama je važno da se inspiriše dobra odluka, zato ističemo: vrednost, kvalitet i iskustvo koje ostaje.

Q

Kao menadžerka centra, svakodnevno balansirate između potreba zakupaca, očekivanja posetilaca i trendova u maloprodaji. Kako se vaša lična filozofija o kupovini – da li ste više za promišljene izbore ili spontane odluke – uklapa u poruku koju AVA Shopping Park želi da pošalje ove godine povodom Black Friday-a?

A

Verujem u promišljene odluke. Volim da kupim nešto što će mi trajati, što je kvalitetno i što ima smisla u dužem periodu. I upravo to pokušavam da prenesem kroz rad centra – da kupovina bude više od trenutnog zanosa, da bude zlatni izbor koji nas raduje i posle mesecima.

S druge strane, verujem i da šoping može biti radostan, spontan i inspirativan, pa zato puno radimo na atmosferi i doživljaju. Ravnoteža ta dva pristupa je, zapravo, ono što AVA Shopping Park predstavlja.

Q

Šta je, na kraju, glavna poruka ovogodišnje Black Friday kampanje u AVA Shopping Parku i šta biste želeli da posetioci ponesu kao utisak nakon tog dana?

A

Poruka je jednostavna: Crni petak može biti više od popusta, može biti Zlatni izbor.

Želimo da posetioci odu sa osećajem da su pametno kupovali, ali i da su se lepo proveli, doživeli nešto posebno, fotografisali uspomene i uživali u atmosferi. To je kombinacija koja AVA Shopping Park izdvaja – praktičnost, inspiracija i iskustvo u isto vreme.

Autor: Nađa Jokanović

Fotografija: Promo

Zanimaće vas i: Kako maksimalno iskoristiti garderobu: Saveti za održivu i kreativnu modu