Coffee table knjige: Donosimo vam 10 predloga za poklon

Coffee table knjige nisu samo dekorativni detalj, one su vizuelni manifest stila, interesovanja i lične estetike doma. Bilo da poklanjate nekome ko voli umetnost, modu, arhitekturu ili inspirativne priče, pažljivo odabrana knjiga može biti promišljen i trajan gest. Od raskošnih monografija koje slave kreativne vizije, do minimalističkih izdanja koje odišu tihom elegancijom , pravi izbor može reflektovati nečiji senzibilitet bolje od bilo kog klasičnog poklona.

U nastavku donosimo nekoliko predloga koji kombinuju sadržajnu vrednost i vizuelnu privlačnost, idealni za poklon koji ostaje.

Poklon koji govori stilom: Coffee table knjige koje ostavljaju utisak

1. Frida Kahlo: Fashion as the Art of Being

Fashion as the Art of Being je vibrantna posveta Fridinoj hrabrosti, stilu i umetnosti, fascinantno putovanje kroz kaleidoskopske načine na koje je njena ličnost interpretirana i adaptirana, kao retko koja figura našeg vremena. Bilo da je bila u Meksiko Sitiju, Njujorku ili Parizu, Fridina jedinstvena mešavina kulturnih uticaja stvarala je neponovljiv stil koji je privlačio pažnju gde god da se pojavila. Njena modna fuzija i danas izaziva globalnu fascinaciju: modni magazini objavljuju editorijale inspirisane njenim likom, dizajneri i modeli kanališu njen duh, a umetnici, muzičari i reditelji stvaraju dela koja odražavaju njenu estetsku snagu.

coffee table knjige

2. THE RED BOOK: FASHION, STYLES & STORIES

Crvena boja je simbol strasti i ljubavi, te se često povezuje s jakim emocijama. Ova boja se u modi koristi kao sredstvo za privlačenje pažnje. Na ovu upečatljivu boju se oslanjaju svi koji žele da naprave upečatljiv nastup pun samopouzdanja. Na kraju krajeva, posmatrači svakog ko nosi crveno odelo vide kao energičnu i moćnu osobu. A rezultat je zaista moćan izgled. Novo izdanje knjige „Fashion, Styles & Stories“ ulazi u sledeću fazu. Nakon objavljivanja prvih ilustrovanih knjiga o crnoj i ružičastoj boji, još dve knjige o crvenoj i beloj boji upotpunjuju ovu elegantnu zbirku u kontekstu jeseni, ne samo tematski, već i vizuelno.

coffee table knjige

3. 400 FIFTH AVENUE: A NEW GWATHMEY SIEGEL LANDMARK

Zgrada 400 Fifth Avenue visoka je 60 spratova i kombinuje luksuzne stanove sa petozvezdanim hotelom Setai Fifth Avenue. Njena fasada od krečnjaka, teksturirani čelični paneli i skulpturalni prozori čine je vizuelnim landmarkom koji je promenio siluetu Midtown Manhattana. Ako te zanima arhitektura, urbana estetika ili vizuelna naracija prostora, ova knjiga je pravi dragulj. Želiš da ti predložim kako bi se njen vizuelni jezik mogao interpretirati u kontekstu lifestyle brendiranja ili modularnog dizajna?

coffee table knjige

4. Louis Vuitton Manufactures

Louis Vuitton neguje ideju da atelje nije samo mesto proizvodnje, već prostor ispunjenja, individualnosti i kreativne razmene. Mesto gde se savoir-faire, umeće i znanje uči, poštuje i prenosi, dok se inovacija neguje kroz ruke majstora koji svakodnevno pomeraju granice tradicionalne radionice. Knjiga sadrži ekskluzivne fotografije koje prikazuju izuzetne lokacije i arhitekturu ateljea, kao i majstore koji kroz svoje kreacije, od kofera i torbi, do parfema, satova, obuće, nakita i odeće, prenose tehniku i viziju osnivača u 21. vek.

coffee table knjige

5. A PRIVATE INVITATION – VENICE

Ova publikacija je intimna i sofisticirana posveta Veneciji, njenoj arhitekturi, zanatima, estetici i ljudima koji je oblikuju. Kroz ekskluzivne fotografije i lične priče, autorka nas vodi kroz skrivene palate, restaurirane domove i ateljee umetnika i dizajnera koji čuvaju duh grada.

coffee table knjige

6. THE WATCH BOOK ROLEX

Ljubitelji satova i obožavaoci Roleksa će se oduševiti! U ovom novom izdanju knjige „The Watch Book Rolex”, stručnjak Gizbert L. Bruner vas vodi kroz čudesan svet ovog brenda luksuznih satova, pri tom deleći s čitaocem svoju strast, svoje oko za detalje i svoje stručno znanje, koje ne prestaje da impresionira.

coffee table knjige

7. PETITE PASSPORT TRAVEL GUIDE

Petite Passport Travel Guide je serija pažljivo kuriranih vodiča za dizajn-entuzijaste i estetski svesne putnike, koje kreira Pauline Egge, holandska travel novinarka i osnivačica platforme Petite Passport. Za one koji žele da putuju sa stilom, otkrivaju hotspotove sa karakterom, i biraju mesta koja nude više od turističke ponude, mesta sa dušom, dizajnom i pričom.

coffee table knjige

8. PRADA CATWALK: THE COMPLETE COLLECTIONS

Osnovana kao luksuzna kuća kožnih proizvoda 1913. godine u Milanu, Prada je ušla u svet mode kada je Miuccia Prada preuzela porodičnu firmu 1979. godine. Nakon što se u početku fokusirala isključivo na aksesoare, predstavila je prvu modnu kolekciju 1988. godine. Ubrzo je transformisala Pradu u jedan od najuticajnijih luksuznih brendova na svetu, oblikujući ga kroz ličan, sofisticiran i suptilno subverzivan pristup.

coffee table knjige

9. MARC JACOBS UNSEEN

Poznat po saradnji sa istaknutim umetnicima, muzičarima i muzama – od Stivena Sprousa do Sonic Ioutha, Debi Hari, Sofije Kopole i Kloe Sevinji, Mark Džejkobs je „promenio šta znači biti modni dizajner, baš kao što se nekada promenio Endi Vorhol šta je značilo biti umetnik’, izjavila je svojevremeno istoričarka mode Valeri Stil. Otvarajući esejem o dizajnerovom radu, Marc Jacobs: Unseen se odvija hronološki, vraćajući se na najpoznatije kreacije dizajnera i otkrivajući ranije nevidljive trenutke iza kulisa modela, frizera, stilista, šminkera i samog Marka Džejkobsa. stvaralački. Zapanjujuće i energične fotografije Roberta Ferera hvataju mladost, glamur i duh koji su definisali Džejkobsove emisije.

coffee table knjige

10. BEACHSIDE WINDSOR ARCHITECTURE AND DESIGN

Ova knjiga vodi nas u srce ekskluzivne zajednice Windsor na barijernom ostrvu u Vero Beachu na Floridi, planiranog naselja koje spaja elegancu i ležernost tropskog života. Dizajnirana od strane pionira novog urbanizma Andrésa Duanyja i Elizabeth Plater-Zyberk, Windsor je dom arhitekturi i enterijerima koje potpisuju renomirani dizajneri poput Johna Stefanidisa, Stevena Gambrela i Alessandre Branca.

coffee table knjige