Gwyneth Paltrow lansira novi modni brend Gwyn

Gwyneth Paltrow, glumica i osnivač lifestyle imperije Goop, predstavila je svoj najnoviji projekat: modni brend pod nazivom Gwyn. Brend je debitovao na New York Fashion Week-u, gde je Paltrow istakla posvećenost bezvremenoj eleganciji i minimalizmu. Gwyn označava evoluciju njenog ranijeg modnog poduhvata, G. Label, u samostalni brend.

Gwyneth Paltrow i novi modni brend: Od G. Label do Gwyn

Pokrenut pre devet godina, G. Label je skromno započeo sa samo četiri komada. Tokom godina razvio se u prepoznatljiv deo Goop univerzuma. Sada, sa Gwyn, Paltrow usavršava tu viziju, nudeći brend koji odražava njen lični estetski izraz, ali i zauzima šire mesto na globalnoj luksuznoj sceni.
<

h3>Saradnja sa Sofiom Menasse

Kapsula kolekcija nastala je u saradnji sa Sofiom Menasse, dizajnerkom sa iskustvom u modnim kućama The Row i Maison Margiela. Menasse trenutno obavlja funkciju kreativne direktorke u G. Label i imala je ključnu ulogu u oblikovanju lansiranja Gwyn. Zajedno sa Paltrow, kreirala je kolekciju koja kombinuje profinjeno krojenje sa suptilnim luksuzom.

Debitantska kolekcija

Prva jesenja kapsula obuhvata 36 komada, uključujući jakne od kašmira, haljine, pantalone, farmerke i vunene džempere. Proizvedena od strane italijanskih zanatlija, kolekcija naglašava vrhunsku izradu inspirisanu putovanjima, umetnošću i svakodnevnim životom. Akcenat je na stvaranju garderobe koja će rezonovati sa ženama koje traže svestrane, ali sofisticirane komade.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by goop (@goop)

Strategija distribucije i rasta

Gwyn će usvojiti model mesečnih dropova, nudeći redovno nove artikle kako bi brend ostao dinamičan i aktuelan. Kolekcije će biti dostupne putem Goop veb-sajta i u okviru njegovih osam maloprodajnih radnji, čime se obezbeđuje odmah dostupna i pažljivo odabrana distribucija.

Širenje Goop univerzuma

Osnovan 2008. godine, Goop je prepoznat po jedinstvenom spoju wellnessa, lepote i lifestyle proizvoda. Tokom godina, brend je privukao globalnu pažnju kako ozbiljnim wellness ponudama, tako i proizvodima koji pokreću diskusije, poput sveće This Smells Like My Vagina. Sa Gwyn, Goop jača svoju poziciju u modi, dodatno se šireći u segment luksuzne odeće, a pritom zadržava svoju prepoznatljivu odvažnost.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by goop (@goop)

Šta možemo da očekujemo

Gwyn predstavlja značajan korak za Paltrow, spajajući njen lični osećaj za stil sa sposobnošću građenja brenda. Pozicioniran na preseku luksuza, minimalizma i lifestyle narativa, Gwyn je osmišljen da privuče žene koje traže luksuzne, ali praktične osnovne komade. Na temeljima G. Label i uz oslonac na već postojeću Goop publiku, Gwyn ima potencijal da postane značajan igrač na luksuznoj modnoj sceni.

Možda će vas zanimati: Povratak u 90-e: Najbolji modni momenti Klaudije Šifer

Naslovna fotografija: instagram.com/gwynethpaltrow

Maša Georgijev Ilić