Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

5 ženskih lekcija sa… Nađom i Ninom

Nađa Jokanović i Nina Milović su osnivačice i urednice magazina easy life. Nastao u aprilu prošle godine, easy life predstavlja treći veb-magazin iz portfolija WANNABE MEDIA studija, nakon WANNABE Magazinea i WMAN magazina. Danas, na Dan žena, sa Nađom i Ninom pričamo o lekcijama koje su usput naučile. Evo šta su nam otkrile… 

Nađa Jokanović i Nina Milović

O snovima

Nađa: Kao mala, maštala sam i sanjarila svakodnevno, o tome šta i ko ću biti kad “porastem”. Zamišljala sam sebe kao poslovnu ženu, uvek sređenu, jer mi je biznis uvek bio vrlo zanimljiv i videla sam sebe u korporativnom svetu. Iako sam ćerka preduzetnika, nisam maštala o tome da budem preduzetnica, a zašto – samo zato što mi niko nije rekao da to mogu da budem. Maštala sam da budem direktorka, a taj san sam ostvarila… Zato se danas trudim da što više pričam i promovišem preduzetništvo, pre svega žensko, da druge devojčice znaju da je moguće, da su žene zaista moćne i sposobne, i da sve što zamisle ili sanjaju, ako svoju energiju na to usmere, mogu i da ostvare! 

O samostalnosti

Nađa: Oduvek sam imala jaku potrebu da budem samostalna i nezavisna. Tokom studija sam radila promocije, ne iz finansijske potrebe, već zato što sam želela da zaradim svoj novac koji mogu da koristim kako želim i bez pravdanja ikome. Taj osećaj mi je bio neprocenjiv, i mislim da je finansijska samostalnost ključna za žensku slobodu, za koju se toliko i dalje borimo širom sveta. Ne plašite se samostalnosti i ne dozvolite sebi, a ni svojim ćerkama da zavise od drugih jer to deluje kao lakši put, a zapravo nosi ozbiljnu težinu sa sobom. 

Nađa Jokanović

O uspehu u poslu

Nina: Uspeh je relativan pojam za svakoga od nas i neko bi rekao da je ovo što smo do sada postigle već veliki uspeh, što i jeste, uzimajući u obzir sve okolnosti, vrsti posla kojom se bavimo, na vrlo specifičnom tržištu, koje često nije raspoloženo za nešto novo i drugačije. Nama se uspeh nije desio, već ga gradimo korak po korak i borimo se baš za sve, svesne da možemo još mnogo više od ovoga. Vrlo često imamo osećaj da smo, zapravo, tek sad, posle 12 godina, počele i da naš pravi uspeh tek treba da se desi. 

O biznis ženi, idealnoj supruzi i majci

Nina: Ah, mi žene i naših 10 uloga koje imamo svaki dan… I, iskreno, ne znam šta bih rekla i da li mogu da dam savet i sa svojih 37 godina. Neki će reći da smo same sebi sve te uloge nametnule, a meni je nekako apsurdno da živim sa neiskorišćenim talentima i natprosečnim sposobnostima upravo za taj biznis i za ostvarenje svojih ideja i svoje finansijske samostalnosti. Da li sam idealna majka, verovatno nisam, ali dajem sve od sebe da budem najbolja i u toj ulozi i da svojoj deci dam primer i realnu sliku života u kom se borite kako za egzistenciju, tako i za ostvarenje svojih snova. A što tiče uloge supruge, to je možda u svemu ovome i najzapostavljenija uloga, jer su deca i borba za egzistenciju na prvom mestu i mislim da je ženama vrlo teško da, kad obave toliko poslova u danu, kako oko dece i kuće, pored svega što nosi posao, budu rasterećene i raspoložene za svoju senzualnu stranu, a možda i onu svoju zabavnu, rastereću stranu, koja je postojala kad smo bile same. Od žena se, nažalost, očekuje da se nikad ne promene.

Nina Milović

O putevima i koracima jedne devojke/žene koja je tek na svom početku

Nina: Kad su na početku, žene najviše treba da se vode svojim unutrašnjim glasom, instinktom i da probaju sve i što više ideja bez obzira na greške, jer iz grešaka se najbolje uči. Bitno je da budu otvorenog uma i da istražuju i da u svemu tome ne dozvole da ih remeti sujeta. Treba da se posavetuju sa više žena koje su već kroz to prošle, a glavna i najbitnija stvar je da nikad ne odustaju. Okružite se ljudima koji žele da vas podrže i samo napred. Snove je teško ostvariti, ali je još teže živeti sa činjenicom da niste bili dovoljno uporni da probate sve na putu do vašeg ostvarenog sna. 

Fotografije: WANNABE Media

Sign Up to Our Newsletter

Be the first to know the latest updates

Whoops, you're not connected to Mailchimp. You need to enter a valid Mailchimp API key.