Na ušću mirisa i ukusa – otvaranju Beldore parfimerije u TC “UŠĆE”

U saradnji sa hotelom Hyatt Regency Belgrade, Belodore je u svojoj novootvorenoj parfimeriji u TC “Ušće” organizovao jedinstveno senzorno putovanje gde su se svet ukusa i mirisa spojili na jedinstven način.

Nova Belodore radnja u TC “Ušće”

Događaj je održan u parfimeriji Belodore u TC “Ušće” a bio je rezultat pažljivo osmišljene kolaboracije. Koncept je bio inovativan i interaktivan: svaki gost birao je koktel prema svom ukusu – na bazi citrusa, tropskog voća ili pak duvana/kože, a na osnovu tog izbora parfemski stručnjaci su im preporučivali miris koji oslikava iste note i karakter.

belodore radnja

Parfimerija Belodore je za ovaj događaj bila pretvorena u pravu laboratoriju čula, gde su miksolozi iz “The Bar”-a hotela Hyatt Regency Beograd objašnjavali inspiraciju iza koktela. Svaki gost je probao svoj personalizovani predlog mirisa, usklađen sa sopstvenim ukusom.

Parfemski konsultanti iz novootvorene Belodore parfimerije, na Ušću mirisa i ukusa, vodili su goste kroz aromatične paralele – npr. citrusni koktel upućivao je na živahne, energične letnje mirise, dok su slatki kokteli odgovarali toplim, zavodljivim mirisima.

belodore radnja

Povod za ovaj događaj je bio ekskluzivno otvaranje pete Belodore radnje u Beogradu u TC “Ušće”, odnosno šeste parfimerije u Srbiji. Događaju su prisustvovali influenseri koji su imali priliku da osete spoj ukusa i mirisa u pravom smislu te reči.

Cilj je bio da se pokaže kako su parfemi i kokteli zapravo umetnost balansiranja nota – i kako naš ukus može otkriti puno o mirisima koje volimo. Atmosfera je bila opuštena i interaktivna, a svaki učesnik izašao je sa boljim razumevanjem svog mirisnog identiteta.

O DP Lux grupi:

DP Lux grupa je vodeći evropski distributer brendova parfema i skin care kozmetike sa prisustvom na 14 tržišta. DP Lux mreža se brzo razvija zahvaljujući uspešnim saradnjama sa prestižnim brendovima, a sa svojim stručnim timom i posvećenošću, postali su najveća distributivna mreža u ovom delu Evrope. Takođe, DP Lux grupa je vlasnik tri maloprodajna lanca parfimerija (Belodore, Plaza, Almara), koje posluju u 7 zemalja.

Belodore – The art of fragrance. The science of beauty.

Od svog osnivanja 2020. godine, Belodore je sinonim za luksuz i jedinstvenost. Međunarodni lanac niche parfimerija trenutno posluje u 7 zemalja: Bugarskoj, BiH, Hrvatskoj, Mađarskoj, Severnoj Makedoniji, Crnoj Gori i Srbiji. Belodore trenutno upravlja sa 16 parfimerija sa stručnim profesionalcima koji znanjem doprinose iskustvu upoznavanja sa luksuznim mirisima. U Belodore radnjama pažljivo su odabrani brendovi iz Londona, Milana, Pariza i Njujorka: kao što je Xerjoff, Creed, Tiziana Terenzi, Edition de Parfums Frederic Malle, Kilian Paris, Etat Libre d’Orange, Byredo, Juliette Has a Gun, Caron, Nishane, Dr. Barbara Sturm, Swiss Perfection i mnogi drugi. Belodore je prisutan i online sa 4 web prodavnice na 4 različita tržišta: Mađarska, Hrvatska, Srbija i Crna Gora.

Izbor parfema u Belodore parfimerijama zaista je više od obične kupovine: to je jedinstvena prilika da sa sobom ponesete deo istorije, umetnosti i inspiracije. Sa izborom najfinijih mirisa i visokokvalitetnih kozmetičkih proizvoda iz više od 70 vodećih niche brendova, ovde možete doživeti zašto se parfemi definišu kao ‘’čista umetnost’’.

Pročitajte i ovo: Da li ste čuli za parfem Opal, Boadicea the Victorious?