Pamela Anderson konačno ulazi u svet nege kože: Sve što smo saznali o novom brendu

Trendovi lepote se konstantno smenjuju, obnavljaju i recikliraju, i čini se da makeup inovacijama nema kraja. Ipak, da li je išta obeležilo prethodnu godinu kao anti-makeup statement modne ikone Pamele Anderson?

Svaki put kada se diva pojavila bez trunke šminke, uspela je da pokrene važne razgovore, ali i privuče veliku pažnju medija i korisnika društvenih mreža.

Bilo da je to bilo kada je prvi put odbacila šminku na Nedelji mode u Parizu, ili kada je započela 2024. godinu bez šminke kao zaštitno lice brenda Proenza Schouler – njena prirodna lepota i revolucionarni pristup beauty industriji izazvali su pozitivne reakcije brojnih žena, koje su naglasile da im je Pamelina inicijativa pomogla da prihvate svoju kožu.

Baš zato ne treba da čudi što je nakon nekoliko meseci bez šminke, glumica odlučila da pokrene sopstveni skincare brend i podeli svoju tajnu nege kože sa ostatkom sveta.

Beauty brend Pamele Anderson: Evo šta sve znamo o Sonsie

Holistički pristup hidrataciji kože

Kao rukovodilac veganskog i cruelty free brenda Sonsie, lansirala je tri proizvoda sa svojim sinovima Brandonom i Dylanom (kako naglašava, poruka brenda je proslava autentičnosti, ali i isticanje uske povezanosti unutrašnje i spoljašnje lepote). Iako brend koji je osnovao OG blogerka Marie von Behrens-Felipe posluje od leta 2023. godine, Pamela kao globalno poznata ličnost i ikona lepote i stila, donosi novu težinu i daje mu važan co-sign. Nova suosnivačica i vlasnica Sonsie ne obećava da će lansirani proizvodi – hidratantna maska, balzam za usne i prajmer u formi seruma rešiti sve vaše probleme sa kožom, već ima za cilj pružanje holističkog pristupa hidrataciji i zdravlju kože.

“Svi smo probali različite stvari – vaši prijatelji to rade, a onda i vi to radite. Ali, došla sam do tačke gde sam osetila: Ovo je to. Želim samo da budem ono što jesam, da održavam hidrataciju svoje kože i brinem se o sebi, i ne razmišljam o sutra. Želim da razmišljam o sadašnjem trenutku“, rekla je Anderson za Vogue.

Takođe je naglasila da brend odražava vaš put prihvatanja sebe. “Ne daje lažna obećanja, već podstiče prihvatanje sebe, kao i toga na kojoj ste tački života. Ne kažnjavate sebe, već se osećate malo slobodnije”, dodala je.

Basic Balm, Multi Moisture Mask i Super Serum su dostupni na Sonsie sajtu, a verujemo da će Pamelini budući proizvodi biti inspirisani upravo sastojcima i rutinama koje svakodnevno primenjuje.

Pamela je, između ostalog, otkrila da redovno koristi domaće ulje od šipka, koje predstavlja njen must-have bilo da nakon toga nanosi šminku ili ne.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by sonsie (@sonsieskin)

Podsetimo se, nakon revije na Nedelji mode u Parizu, glumica je na pitanja o svom makeup free izgledu odgovorila: “To nije samo sloboda, to je olakšanje!” Objasnila je da bi radije provela svoje ograničeno vreme u Parizu istražujući grad i njegove bašte nego da bude “zatvorena u svojoj hotelskoj sobi pokušavajući da veštački promeni svoj izgled”.

Njen opis fotografije na Instagramu je bio u skladu sa prethodnim izjavama, te je istakla: “Avantura u Parizu sa svežim pogledom”, dodajući, “lepota leži u prihvatanju sebe, nesavršenosti i ljubavi”.

Pamela je započela novo self acceptance poglavlje i radije koristi izraz “življenje” umesto “starenje.” U današnjem društvu gde se čini da svi neprekidno tragaju za večnom mladošću, beauty diva podseća na važnost prioritizovanja mentalnog zdravlja.

Podržavamo inicijativu Pamele Anderson i ne možemo da se ne zapitamo – da li će (u skorijoj budućnosti) unutrašnje blagostanje i prihvatanje prirodnog izgleda uspeti da zameni nametnute standarde lepote?

Pročitajte i ovo: Nega lica Victorie Beckham se sastoji iz samo 3 koraka

Naslovna fotografija: instagram.com/pamelaanderson

Milica Nešić