Ovo su najbolje modne kampanje sa starijim modelima koje su pomerile granice lepote

Konačno! Kampanje sa starijim modelima postaju sve češće u modnoj industriji, a gotovo uvek bivaju zapažene, uspešne i voljene. Dokaz za to je LOEWE kampanja sa Maggie Smith (88), legendarnom glumicom koja je apsolutno zasijala na fotografijama Juergena Tellera.

U fokusu kampanje bila je LOEWE viralna Puzzle torba, a Maggie ju je nosila u dva fenomenalna kadra. Na jednom je u raskošnoj bundi, dok na drugoj sedi u crno-beloj haljini – i izgleda fantastično!

LOEWE kampanja svakako pomera granice i bori se protiv ejdžizma, ali nipošto nije prva u kojoj su zvezde stariji modeli. Podsetićemo se još nekih odličnih modnih kampanja na kojima su zrele žene i muškarci bili pravo osveženje, u moru mršavih i mladih manekenki. Nismo uključili supermodele devedesetih poput Naomi, Cindy i Christie, koje još uvek aktivno rade i često su zaštitna lica renomiranih brendova, već smo se fokusirali na druge javne ličnosti i manje poznata lica.

Najbolje kampanje sa starijim modelima

Kim Catrall za SKIMS

Kim je novo lice brenda Kim Kardashian, a stajling na fotografijama je osmislila sama. U kampanji koja je objavljena početkom oktobra, definitivno se izdvojila kao ikona pop-kulture koja nikad nije bolje izgledala.

“Svi su mi govorili kako je SKIMS odličan, pa sam probala neke modele. Kada su me zamolili da uradim kampanju, samo sam pomislila, vau, ovo je jedan od onih trenutaka kada osećam da je to ispravno, jer je proizvod bio pravi, tajming je bio pravi. Mogla sam da izaberem u čemu želim da se slikam i izabrala sam crni bodi do sredine butina, koji je bio zaista udoban. Nosila sam crnu haljinu dugih rukava koju sam volela”, rekla je glumica o kampanji.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SKIMS (@skims)

Pamela Anderson za Pandora

Od skorašnjih kampanja, morali smo da izdvojimo i Pamelu Anderson, koja je sa minimalno šminke pozirala za Pandora nakit od dijamanata iz laboratorije. Glumica obožava prirodni izgled i bez šminke je oduševila i na Nedelji mode u Parizu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Pandora (@theofficialpandora)

Tom Ford Forever Love kampanja

Kampanja mode kuće Tom Ford je možda i najbolja na ovoj listi. Prvi put je predstavljena u magazinu Vogue Paris iz decembra 2010, u kojem je Ford bio gostujući urednik. Tada su stariji modeli bili retki, a posebno prikazani u strastvenim kadrovima.

„Umoran sam od kulta mladosti. Kulturno odbacivanje starosti, stigmatizacija bora, sede kose, tela izbrazdanih godinama. Fasciniraju me Diana Vreeland, Georgia O’Keeffe i Louise Bourgeois, žene koje su dozvolile vremenu da ih zagrli, bez pokušaja da ga prevare. Društvo danas ovo osuđuje, ja to slavim. Za ovu kampanju finog nakita, zamislio sam muškarca i ženu koji su dugo bili zajedno, verni jedno drugom i uvek usijani od želje”, objasnio je Ford.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Steffan (@steffan)

Catherine Deneuve za Louis Vuitton

Louis Vuitton je izabrao svog najstarijeg modela u kampanji za proleće/leto 2014 – neponovljivu, tada 70-godišnju francusku glumicu Catherine Deneuve. Odabrao ju je dizajner Marc Jacobs koji je završio svoj angažman u luksuznoj modnoj kući na vrhuncu kampanje, u kojoj su učestvovale njegove brojne muze.

Joan Didion za Celine

Književnica Joan Didion bila je zaštitno lice francuskog modnog giganta Celine 2015. kad je imala 80 godina. Fotografija koju je snimio Juergen Teller je istakla nenametljivu odeću Phoebe Phillo, prigušene boje, a Didionina starost nije bila skrivena, već proslavljena.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Linn Eklund (@linneklund)

Joni Mitchell za Saint Laurent

U 2015. godini, modna kuća Saint Laurent je, kao modela za jednu od svojih kampanja, izabrala kultnu kanadsku muzičarku i pesnikinju Joni Mitchell, tada 71-godišnjakinju. Joni je obukla boho odeću, svirala je gitaru, a fotografisao ju je Hedi Slimane.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Joni Mitchell (@jonimitchell)

Ruška Jakić za MATES

Najzad, jedan odličan domaći primer. Ruška Jakić je bila zvezda kampanje brenda MATES iza kog stoje dizajneri Marko Ilijev i Saša Stević.

“Meni je drago da postoje mladi dizajneri koji se trude da nešto novo naprave i koji su učili od tih velikih imena. Volim da kažem da se u životu treba igrati, igrati se u ljubavi, a naročito se igrati u modi”, izjavila je Ruška tom prilikom.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MATES (@mates_clothing)



Pročitajte i ovo:
Pamela Anderson i Robert Wun: Neobična saradnja o kojoj ne prestaje da se priča

Naslovna fotografija: instagram.com/jonathan.anderson

Božica Luković