Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Ovih navika se drže sve zdrave žene

Sigurno ste već svi upoznati sa onim super aktivnim ženama koje na Instagramu dele fotografije i snimke na kojima su uvek u pokretu. Da, pojedine žene zaista tako žive. One se stalno bave fizičkom aktivnošću! A mi? Mi se uvek trudimo da budemo bolja verzija sebe. Ta verzija možda nije na nivou na kom su one, ali to ne umanjuje našu sposobnost da se menjamo. Zbog toga uvek pokušavamo da pronađemo nove razloge koji će nas motivisati.

Svi veoma dobro znamo da motivacija varira. Verujem da svi imamo problema sa hroničnom dekoncentrisanošću i nedostatkom volje. Pojedini od nas prolaze samo kroz ovakav period, dok drugi ni na početku ne uspevaju da pronađu motivaciju. Zato je potrebno da kažemo jedno – sve je u redu. Ako vam nedostaje motivacije da se pokrenete fizički – verujte da niste sami.

Česta je pojava to da se zaletimo na početku godine i obećavamo nešto sebi što ne uspevamo uvek da ostvarimo. Baš kao i taj momenat kada obećamo i sebi i drugima da ćemo se držati zdravog života. Nemojte da me shvatite pogrešno, ali zdrav život je lifestyle. Takav život je potrebno održavati i kreirati rutinu u kojoj ćete zaista uživati.

Kako pojedine žene uspevaju da žive ovakvim životima? Kako kreiraju te navike i kako ih održavaju? Sigurno da i one nekada pokleknu, ali – uspeju da se povrate, jer su uspele da učine ono što bi trebalo da naučimo od njih – a to je kako da zdrave navike postanu naš lifestyle.

Tražite uživanje u vežbanju

Verovatno ste pomislili sada – lako je to reći. Ali, verujte da je to moguće! Verovatno da još uvek niste pronašli fizičku aktivnost koja vam se dopada, a to je veoma bitno. Kada na fizičku aktivnost i vežbanje gledamo kao na nešto što moramo da radimo – onda to nećemo ni raditi sa zadovljstvom. Postaće nam samo još jedna stavka na listi koju treba da završimo u toku dana.

Vežbanje ne treba da bude obaveza. Danas postoji toliko fizičkih aktivnosti koje možete da isprobate – samo je potrebno da pronađete nešto što vas čini srećnim. To može da bude joga, može da bude odlazak u teretanu, na plivanje ili jednostavno odlazak na ples. Nemojte da se plašite da menjate fizičke aktivnosti. Jednog meseca isprobajte jedno drugog meseca drugo i sigurno ćete pronaći nešto što će vas činiti srećnim.

Promenite odnos sa hranom

Ovaj segment bi mogao da bude posebna tema. Kada pratimo određeni režim ishrane, naš mozak se odmah fokusira na ono što ne bi trebalo da jedemo. Ako treba da izbegavamo slatko – mislićemo samo o slatkišima. Ista situacija je i sa ugljenim hidratima, ako ne smemo da ih jedemo – mi samo to želimo da spremamo.

Potrebno je da potpuno promenimo mindset kada je ishrana u pitanju. Onda kada počnete da se hranite na određen način, najbolje je da se odmah fokusirate na stvari koje možete da jedete. Napravite spisak obroka u kojima uživate i trudite se da se upravo tako i hranite – sastojcima u kojima uživate.

Odnos sa hranom se ne završava samo onda kada organizujete sebe i odredite šta ćete da jedete, već je potrebno da znate da ne smete sebe da izgladnjujete i da zaboravljate da jedete. Jednako je bitno da se hranite na vreme i da se ne prejedate.

Budite aktivni i onda kada ne trenirate

Stvorili smo potpuno pogrešan odnos prema vežbanju. Baš kao što smo spomenuli – fizička aktivnost ne bi trebalo da bude obaveza. Odredite kada ćete ići na treninge na koje želite, a u međuvremenu se aktivirajte na drugi način. Možda je to za vas samo šetnja parkom, možda je vožnja bicikle, kako god bilo – trudite se da na to ne gledate kao na nešto što morate da uradite. Na ovaj ćemo način svi da izađemo iz grča u kome se nalazimo kada je fizička aktivnost u pitanju.

Ne zaboravite na odmaranje

Žene koje su fizički aktivne i koje uspevaju da im sport kao takav bude deo svakodnevice – nikada ne zaboravljaju da se odmaraju. Kada uspete da promenite pojedine navike i inkorporirate treninge i fizičku aktivnost u svoj život, videćete koliko će sve biti lakše. Upravo zbog toga ne smete da dozvolite sebi da upadnete u zečju rupu treniranja i da zaboravite na to da je jednako bitno da se odmarate.

Pijte mnogo vode

Od ovog saveta vam je verovatno već muka, ali je zaista bitno da pijete velike količine vode. Najosnovniji nutrijent ima širok spektar zdravstvenih prednosti. Voda daje snagu našem telu, bez vode naše telo ne može da funkcioniše. A kada to kažemo vi, verovatno, pomislite da potpuno odsustvo vode. Ali, čak i ispijanje male količine vode u toku dana može da nas dovede u fazu slabosti, a da to čak ni ne primetimo. Hidratacija je ključna za zdravlje svakog organa. Čak 60% našeg organizma čini voda – zato ne smemo da zaboravimo da se hidriramo. Jer, verujte, žene koje izgledaju kao da uspevaju sve u životu se, pre svega, hidriraju!

Milica Antić se plaši toksične pozitivnosti i mogućnosti da će je ona nekada pojesti. Zbog hronične dekoncentrisanosti piše, kako ne bi izgubila i tok sopstvenih misli.

Sign Up to Our Newsletter

Be the first to know the latest updates

Whoops, you're not connected to Mailchimp. You need to enter a valid Mailchimp API key.